آســ★ـــآره

زیـبـا تـر از چـشـمات، هیـچ چـیزی رو نـدیـدم... چـشـم‌هاتـو میـبوسـم و غـم‌ توشـون رو بیشـتر.

بهمن۱۴۰۲

ادامه...

آدما!...
هرگز نمی‌توانست از انتهای وجودش غریبه شدن کسی را که قلبش را لمس کرده بود بپذیرد؛
به همین خاطر اغلب از آدم‌ها فاصله می‌گرفت؛ 
آدم‌های جدید او را به یاد زخم‌های قدیمی‌اش می‌انداختند.
تاریخ ایجاد: 18:52:02 1402/11/01

قوی بودن!
گاهی اون قدر قوی بودم که متوجه نشدم کی از دست دادم و رها شدن از بین دست‌هام!
آدم‌هارو میگم.
جلد تنم شده این گذر و عبور ،من فقط خسته‌ام و احساس اضافی بودن در تمام ابعاد وجودم داره از تنم بالا میره و حس میکنم دیر یا زود باید خودمو قطعه قطعه کنم.
تاریخ ایجاد: 19:22:16 1402/11/01

میشناسی؟!
خودم رو بلد نیستم
بعد از اینهمه سال که زندگی کردم نسبت به روحم حس غربت دارم
حس می‌کنم حتی به جسمم هم تعلق ندارم. 
افکاری که توی ذهنم میان برام جدیدن، 
اخلاقم رو یادم نمیاد، 
چیزی از خودم نمی‌دونم. 
تو چه‌جوری می‌تونی ادعا کنی که منو می‌شناسی؟! :/
تاریخ ایجاد: 19:25:25 1402/11/01

کراش نزنید!
فقط خواستم بگم که همیشه کسی که روش کراش زدین نسبت به رفتارای شما، واکنش منفی نشون میده!
حالا چرا؟
چون تو مثل اسکلا همش سعی میکنی علایقش رو بفهمی و مثل اونا رفتار کنی
یا بهتر بگم، مثل کسایی که اون بهشون چشم داره، رفتار کنی
و بعدش اینقدر تغییر رفتار میدی که حالش ازت بهم میخوره :/
حالا فقط کافیه ناامید شی و دیگه سمتش نری و احساسی بهش نداشته باشی
میاد مث کنه میچسبه بهت!
این موضوع اثبات شدس پس بهونه نیاریننن
تاریخ ایجاد: 19:27:22 1402/11/01

برای تو!
آن هنگام که سینه‌ام در تسخیر اندوه بود.
باز هم قلب‌ کوچکم برای تو می‌تپید،
شاید کُند، اما هرچه بود برای تو بود! :)
تاریخ ایجاد: 19:28:39 1402/11/01

فشااارااراراررر
اگه بخوام حسمو نسبت به دخترایی که هیچ بویی از بامزه بودن نبردن و فقط ادای چیزکیوتا رو درمیان و مثل میمون لباشونو غنچه میکنن توصیف کنم، نوار کلماتم از اینجا تا ماه میره!
هر فوش هم 2 سانتی متر طولشه
حساب کنید چن تا فوش دادم برای ریاضیتونم خوبه!
تاریخ ایجاد: 19:38:53 1402/11/01

کجا؟!
میپرسی کجایی؟
وقتی تنهام چه فرقی میکنه کجام؟!
تاریخ ایجاد: 21:30:56 1402/11/01

واهایییی
دل بستی به معشوقی که خود معشوقها دارد
کجا دیدی جهان را به این شوریده احوالی؟!
تاریخ ایجاد: 18:27:36 1402/11/16

نباره...
میرم ولی قول بده دخترم نباره چشات
همه وجود و بودنم بشه فدای نگات:)
این اهنگ تا ابد>>>>
تاریخ ایجاد: 18:32:33 1402/11/16

اگه...
اگه خوشحال نباشه
من هرچی که لبخندش رو دزدیده باشه خراب میکنم
حتی خودمو...
تاریخ ایجاد: 18:36:30 1402/11/16

زوری...
بمیرم بهتر از اینه که دستاتو بخوام زوری بگیرم...
خلاصه بعله
هیچی زوری نیسس
تاریخ ایجاد: 18:40:00 1402/11/16

مهربونی؟ هیسس
با منی که وقتی یکی سرشو میذاره رو شونم برا اینکه اذیت نشه نفسامو کوتاه تر میکنم، از مهربونی حرف نزن!
تاریخ ایجاد: 18:43:24 1402/11/16

بوف کور
به نظر من شروع کنید به خوندن رمان بوف کور (جغد کور)
به گفته خیلی از ادمای سرشناس یا بعد این رمان خودکشی میکنید!
یا یه تحول عظیم تو زندگیتون ایجاد میشه
اغراق نیست ولی خب فعلا چیزی نخوندم چون خیلی زیاده و منم مث فلک زده ها فعلا درگیر درسم!
تاریخ ایجاد: 18:53:06 1402/11/16

تف
وقتی که دیگه سر هرچیزی حرص نمیخورم و خوشحالم
اطرافیانم: عه؟! عههههه؟! اوکی لشکری میایم برینیم ب حالت!🙂🙂🙂
تاریخ ایجاد: 19:06:06 1402/11/16

محو بشید!
یه نصیحت از طرف خودم به کسایی که میخوان نزدیکم شن یا نزدیکم هستن!
لطفا اگه میخایید کمرنگ باشید، به طول کامل محو شید!
ینی پیام ندید
حرف نزنید
با کسیم راجبم صحبت نکنید
فقط کافیه یه مدت کوتاه 3 یا 4 روزه ازم دور باشید
برگردید دیگه اسمتونم یادم نیست!
ولی خب متاسفانه خیلیا پیامه رو میدن!
حرفه رو میزنن
منم اینجوری هی بدتر میرم سمتشون
پس اگه میکشید بیرون، کامل بکشید!
ی ور باشید
یا کامل مال من
یا کامل برا بقیه
بوس!
تاریخ ایجاد: 19:10:57 1402/11/16

ساز اند بوک!
جدیدا کراش زدم رو پسرایی با این ویژگی ها!
پسرایی که علارغم اجتماعی بودن، وفادارن..
پسرایی که ساز میزنن
پسرایی که خیلی اهل کتاب و رمانن
پسرایی که رفتاراشون با بقیه سرده و افراد صمیمی کمی دورشون هست.
ویژگی دوم و سومممم مدنظرمه چون جفت خدمنننن🥲🥲
اصن کلا هرکی که اهل ساز و کتاب باشه>>>>>
تاریخ ایجاد: 19:15:26 1402/11/16

ایخ ویل نیخخخ
مامانم: نصفه شبه حتما دیگه تا الان خابیده
منی که تو اتاق تاریک با گرگعلی میرقصم: ایخ ویلل نیخخخخ
تاریخ ایجاد: 19:21:40 1402/11/16

خاکتوسرتون:/
خوشم میاد تا باهات سرد میشم و ولت میکنم، میری ور دل همونایی که ازت منعشون کرده بودم!!!
تاریخ ایجاد: 19:25:07 1402/11/16

ویحی:)
بهم احساساتی رو دادی که مردم راجبش رمان می نویسن :) 3>
تاریخ ایجاد: 19:43:59 1402/11/16

ماهتو گم نکن...
هیچوقت به اونی که خیلی دوستت داره
دلتنگ میشه
بهت اهمیت میده
جزو اولیت هاش هستی
تو رو به دوستاش ترجیح میده
بی توجهی نکن
بین ستاره ها، ماهتو گم نکن :)
تاریخ ایجاد: 19:48:41 1402/11/16

بفهممم
اینو مینویسم برای اون دسته شل مغزا!
اینو بفهمید آدم ناراحت، آدم افسرده نیازی به یه افسرده بدتر از خودش نداره!!
فقط 2 تا چیز میخواد
اول اینکه یکی باشه حرفاشو بشنوه و مطمئن بشه حواس اون فرد بهش هست
دوم اینکه شادش کنه!!!
نمیفهمم واقعا فکر میکنید وقتی یکی میاد از ناراحتیاش میگه، کار شاخی میکنید که شما هم از ناراحتیاتون میگید؟!
نمیگم که کلا نگید
این موضوع درد و دل کردن دو طرفس
ولی تروخدا بفهمید آدم ناراحت نیاز به یکی داره که بخندونتش
حواسش به حال بدیاش باشه
باهاش خاطره خوب بسازه
پایه دیوونه بازیاش باشه 
کسی که کنارش بتونه خود واقعیش باشه!
تاریخ ایجاد: 20:11:22 1402/11/16

بله!
حتی اگه پشتم بد بگی، درد و دلایی که پیشم کردی جاشون امنه
با خیال راحت به دشمنیت ادامه بده
من و تو مثل هم نیستیم :)
تاریخ ایجاد: 20:16:07 1402/11/16

دروغ!!
همه براشون عجیبه که اینقدر به راستگویی حساسم و دروغ چیزیه که حتی کوچیکش باعث میشه یه فرد برای همیشه از جلو چشمم بیوفته! دیروز یکی ازم پرسید چرا اینقدر حساسی سخت نگیر بعضی وقتا دروغ لازمه!
خب بشدت مخالف اینم که در مواقعی دروغ لازم باشه
یعنی اینقدر اوضاع بده که به جای راست بیای دروغشو بگی؟!!
من ترجیح میدم در چنین موارد سکوت کنم!
یکی از مخرب ترین ویژگی های یه رابطه
یکی از عوامل جدایی
و نحسن ترین ویژگی یه آدم 
دروغه!
اعتماد سخت ساخته میشه. این موضوع هم فقط یه جمله کلیشه ای نیست! اینو مطمئن باشین کسایی که زود اعتماد میکنن یا دوستی شما براشون منفعتی داره یا واقعا اسکلن!
خیلیا انتظار دارن وقتی صحبت از آدمایی که زود اعتماد میکنن میشه، دروغگو هارو هم یه دسته قرار بدیم.
ولی دقیقا برعکسه. دو دسته وجود دارن که دیر اعتماد میکنن
یه دسته که ضربه های خیلی بدی از دروغ و ... خوردن
یه دسته خود دروغگو ها هستن که اینقدر دروغ گفتن و دروغ میشناسن که اصلا باور ندارن!
من خودم کسیم که همه حرفا رو میشنوم، دروغم بشنوم فقط لبخند میزنم. با این وجود عمیقا به حرفای هیچکی اعتماد ندارم، اگرچه به صورت علنی این موضوع رو نشون نمیدم چون دروغ گفتن یه نفر به من هیچ ربطی نداره...
ولی وقتی شما به کسی دروغ میگین، اولین مرتبه به خودتون دروغ گفتید!
یعنی وقتی که توی دلتون دارین به ریش طرف میخندین، یه دوتا گوش دراز هم برای خودتون بِکِشین!
اعتماد سخت درست میشه و راحت از بین میره
کافیه فقط یه دروغ بگین
اونموقع حتی اگه راست هم بگید، اعتمادی بهش نیست!
اینجاست که نیچه میگه "دروغ گفتنت نبود که تکانم داد، بلکه دیگر تورا باور ندارم"
تاریخ ایجاد: 20:28:12 1402/11/16