آســ★ـــآره

زیـبـا تـر از چـشـمات، هیـچ چـیزی رو نـدیـدم... چـشـم‌هاتـو میـبوسـم و غـم‌ توشـون رو بیشـتر.

مهر‌۱۴۰۲

ادامه...

رَفتَنِت...!
دنیا سرم آواره بازم...
انگار قراره باز تنهایی بسازم
چرا بجز تو هیچکیو نمیشناسم؟!
هنوزم رفتنت یه سواله واسم...
:)
تاریخ ایجاد: 18:53:57 1402/07/01

بارون...!
بزنه هوای این شهر رو یه بارون
بکنه چشم هام رو تر مثله خیابون
بگیره شاید این دل تهش اروم 
بریزه اشکام تو این شهر بی قانون
این شبا چشم هامو بد زده بارون
ولی خوشحالم شده دل تو اروم...
#مهراب
تاریخ ایجاد: 22:28:31 1402/07/01

چِشماش...!
میگفت حالت بده؟ میدونم، مریض زیاد داشتم....
این وظیفه منه که باس مراقبت باشم!
گفتم نه، اخه نمی دونی اون روزها
چه حسِ عجیب و غریبی من به چشماش داشتم... :)
تاریخ ایجاد: 22:36:52 1402/07/01

کِشتی‌بی‌سَرنِشین...!
ملوان کشتی بی سرنشینت بودم، اما
....
تا ما راه افتادیم همه دریا گل شد:)
تاریخ ایجاد: 22:39:58 1402/07/01

قَسَم‌...!
به خاست خودش اومد
ولی نخواستم، رفت...
میخاستم که تا اخر عمر پاش وایسم
شاید بفهمی من چقدر تو رو میخاستم
شاید قسم دروغ تو اسم من بود
اما همیشه تو بودی قسم راستم...:)
تاریخ ایجاد: 15:45:27 1402/07/14

ت‌ُو‌مَن...!
تو اونی که همه دنیا رو ریختم پات
تو اونی که هنوز کسی نیومد جات
تو اونی که شدی درد روی دردام
تو اونی که شدی باعث این اشکام
....
من اونم که هیشکی اشکاشو نشمرده
من اونم که هیشکی بش دل نسپرده
من اونم که هیشکی زخماشو نخورده
تاریخ ایجاد: 15:48:57 1402/07/14

ویژِگی...!
نمیدونم ویژگی خوبیه یا بد...
ولی بدترین کار دنیا رو در حقم بکنن
شبش بخابم
صب بیدار شم
هیچ حسی نسبت به اون شخص ندارم :)
میدونم...
نمیخاد بگی...(هر چی ک فک کردی هستم)
تاریخ ایجاد: 22:45:11 1402/07/14

کُجاست...؟
اونکه اسمم نمیافتاد از لبش بگو کجاست؟
بگو اونکه سر روی شونه هام میذاشت کجاست؟
بگو اونکه از زخم بقیه، بهم پناه میبرد کجاست؟
فقط بگو...
بگو اونکه میشناختمش....
کُجاست؟ :)
تاریخ ایجاد: 22:50:32 1402/07/14


ENXP
بعد از حدودن یه سال تایپم تغییر کرد
یمدت ارزو داشتم ببینم E شدم!
چون هرباری ک تست میدادم، شاید بقیه چیزا تغییر میکرد ولی همیشه i بودم
الانم عمیقن قبول ندارم برونگرا شدم
ولی خب به هر کسی میگفتم intp عم قیافش اینجوری بود ک: ببین خفه شو😀
شاید چون زیاد حرف میزنم :/
و همچنین خیلی شوخی میکنم
و همچنین چون زیاد وول میخورم
و...
هیچوقت از f بودن خوشم نمیومد و نمیاد
یه سری چیزاش خیلی باحاله ها
ولی مشکل ترین چیزش خود احساساته :/
امروز به یکی گفتم که خشال نیستم که درصد t و f عم برابره
پرسید چرا، منم گفتم چون این ینی احساسی بودن و خب منم اینو نمیخام
خیلی راحت با ی جمله دهنمو بست! "هر تایپی هم باشی، ادمی و احساسات داری و این به این معنی نیس کسی ک f عه خیلی احساسیه و کسی ک نیس کلن احساس نداره!"
ولی بازم میگم، t بودن خیلی بهتر از f بودنه
f ها معمولن به علاقه هاشون، یا حسشون نسبت ب افراد اعتراف میکنن
ینی راحته بیان کردن براشون
بر همین اساس هم خیلی اسیب پذیر تر از t هایی هستن که شاید خیلی بیشتر علاقه داشته باشن و نشون ندن!
میتونیم بگیم هردو به یه اندازه اهمیت میدن
ولی خوبی t بودن، ضربه نخوردن از طریق احساساتیه ک هیچوخ بیان نمیشه...
تاریخ ایجاد: 23:57:08 1402/07/18

زندگی‌همینه...!
اگه شد بدی بت
رفت و شد غریبه
زندگی همینه!
یه روزی تبدیل به نفرت میشه بهترین حس...
تاریخ ایجاد: 00:02:17 1402/07/19